הוספת דו"ח לתשלום
PAYTICKET

ממלאים פרטים
מעלים את הדו"ח
משלמים
;

שלב 1

שים לב! כדי לשלם את הדו"ח עליך להמתין לדו"ח המוסב על שמך. (תהליך ההסבה יכול לקחת בין חודש לשנה) קרא עוד >>
ההודעה שקיבלת מחברת ההשכרה היא רק עדכון על קבלת הדו"ח, וכי הם המירו אותו על שמך (בעלות של עד כ-50€) לא ניתן לשלם על בסיס הודעה זו. המדינה היחידה שניתן לשלם בה דו"ח באופן מיידי גם אם לא הוסב על שמך היא אוסטריה.

שלב 2

פרטים אישיים

פרטי הדו"ח

פרטי כ. אשראי

 

אופס...

כדי שנוכל לטפל בדו"ח שלך עליך להמתין לקבלת הדו"ח המוסב על שמך. התהליך ככל הנראה בוצע ע"י חברת ההשכרה והוא יכול להמשך כחודש עד שנה. 

לאחר שתקבל את הדו"ח על שמך, תוכל לחזור לכאן ולבצע את התשלום עבורו.

מערכת התשלומים בשיתוף

יש לך עוד שאלות? בשמחה

כמה דו"חות ניתן לשלם?

ניתן לשלם דו"ח אחד בכל פעולה. כדי לשלם דו"ח נוסף, פשוט ניתן להתחיל את התהליך מחדש.

איבדתי את הדו"ח מה עושים?

יש להשיג העתק של הדו"ח, שיהיה רשום על שמך. פנה/י לחברת ההשכרה לקבלת העתק או לרשות שבתחומה ניתן הדו"ח.

קיבלתי מכתב מחב' ההשכרה על קבלת דו"ח על שמי מה עושים?

בהודעה זאת חברת ההשכרה מודיעה לך שהתקבל דו"ח וכי הם ביצעו הסבה של הדו"ח על שמך, פעולה הכרוכה בתשלום דמי הסבה הנעים בין 30-50 יורו. 

מאחר וטרם נשלח דו"ח על שמך, לא ניתן בינתיים לשלם את הדו"ח באתר. יש להמתין לקבלת הדו"ח על שמך ורק אז לבצע את התשלום.

כמה עולה השירות?

עלות השירות הוא 45 ש"ח בלבד, עבור ביצוע העברה לרשות שהנפיקה את הדו"ח. 

איזה סכום מבין הסכומים המופעים בדו"ח צריך לשלם?

לעיתים מופיעים מספר סכומים באותו הדו"ח, מה שיכול להיות מבלבל. צוות שירות הלוקוחות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע במקרה כזה.

‫אתם מוזמנים ליצור קשר בכתובת המייל [email protected] או בטלפון 052-6916850‬

איך אדע שהדו"ח שולם?

אנחנו נשלח לך אישור על ביצוע העברה לכתובת הדואר האלקטרוני שמילאת במהלך תהליך התשלום ותוך 3-5 ימי עסקים מביצוע העסקה. יחד עם זאת, על מנת לוודא שהדו"ח שולם כנדרש, על אחריותך ליצור קשר עם הרשות ולוודא שהחוב נפרע. זיכרו – השירות שלנו הוא ביצוע הוראת התשלום שהתבקשנו לבצע בשמך בלבד. בשום שלב אין אנו יוצרים קשר עם הרשויות או חברות ההשכרה ומוודאים שהחוב שולם.

מה עושים אם טעיתי בסכום הדו"ח?

צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע במקרה כזה. אתם מוזמנים ליצור קשר במייל - [email protected] או בטלפון 0526916850 ואנו נסייע בשמחה

ואם לא ניתן לשלם את הדו"ח?

לפני ביצוע תשלום הדו"ח אנחנו בודקים את תקינותו. אם חסרים פרטים או לא ניתן לבצע את התשלום, העסקה תבוטל וכרטיסך יזוכה.

האם אתם מעבירים את פרטי לגורם חיצוני?

אנחנו מחויבים לשמירה על פרטיות הלקוח והגנה על המידע האישי. אנו פועלים בהתאם למדיניות החברה ולנהלים מחמירים המסדירים את ההגנה על המידע שלך והשימוש בו.
אנו משתמשים בטכנולוגיות חדישות ביותר ושומרים על תקני אבטחה מחמירים על מנת להבטיח שהמידע האישי שלך מוגן מפני גורמים בלתי מורשים.

מי מספק את השירות

השירות ניתן ע"י חברת מנינט אבן גבירול הפועלת משנת 1996. החברה הינה חלק מקבוצת Moneynet העולמית ורשומה במרשם נותני שירותי המטבע אצל רשות שוק ההון במשרד האוצר.

האם פרטי כ. האשראי שלי מאובטחים?

בוודאי, אנחנו משתמשים בתקן PCI המחמיר, ופרטי כרטיס האשראי שלך כלל אינם נשמרים על השרתים שלנו. אנו מעבירים אותם ישירות לחברת האשראי המספקת את שירותי הסליקה.

ביצעתי תשלום ואני צריך אסמכתא מהבנק

צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע במקרה כזה. אתם מוזמנים ליצור קשר במייל - [email protected] או בטלפון 0526916850 ואנו נסייע בשמחה