אודות התשובות שלנו


אנחנו בקבוצת מנינט מאמינים שבאמצות הנגשה נוחה וחווית משתמש נעימה, נקל על המשתמשים באתר ונלווה אותם צעד אחר צעד בביצוע התשלום באתר על מנת שירגישו נוחות והכי חשוב ביטחון לגבי התשלום שלהם. כאן למטה תוכלו למצוא שאלות נפוצות אשר אספנו מהמשתמשים שלנו ואנחנו מאמינים שיהיו רלוונטיות גם עבורכם.


האתר הוקם במטרה לספק ללקוחותינו פלטפורמת תשלום דו"חות תנועה או חניה אשר התקבלו במהלך שהותם באירופה באופן נוח, משתלם ומאובטח.

חברת מנינט אבן גבירול בע"מ (ח.פ. 513469619), המקימה והמפעילה של האתר, הינה חברה ותיקה הפעילה בתחום פתרונות התשלום בישראל מאז שנת 1999.

ניתן לשלם דו"ח אחד בלבד בכל פעולה. לתשלום דו"חות נוספים, אנא החל את תהליך הזנת הפרטים והתשלום מחדש.

התשלום מתאפשר באמצעות כרטיסי אשראי ישראלים או בינלאומיים (ויזה, מאסטרכארד, אמריקן אקספרס).

נשמח לעמוד לשירותכם בכל בקשה או שאלה בכתובת: support@payticket.co.il או בטלפון 0526916850

לא ניתן לבצע עסקה ללא העלאת העתק של הדו"ח המלא, הרשום על שמך. אם טרם קיבלת את הדו"ח על שמך לאחר הסבתו על ידי חברת ההשכרה, מומלץ להמתין או ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת ההשכרה או הרשות שבתחומה ניתן הדו"ח.

מדובר בהודעה של חברת ההשכרה על קבלת דו"ח במהלך תקופת ההשכרה. במרבית המקרים, בהודעה זאת חברת ההשכרה מודיעה לך שהתקבל דו"ח וכי הם ביצעו הסבה של הדו"ח על שמך, פעולה הכרוכה בתשלום דמי הסבה הנעים בין 30-50 יורו תלוי בחברת ההשכרה והנגבים ישירות על ידה. מאחר וטרם נשלח דו"ח על שמך, אין לשלם את הדו"ח שנשלח על ידי חברת ההשכרה אלא להמתין לקבלת הדו"ח על שמך ורק אז לבצע את התשלום באתר payticket.co.il

עלות השירות הינה 45 שקלים בלבד והיא משולמת עבור ביצוע העברה לרשות שהנפיקה את הדו"ח וקבלת אישור מאיתנו לאחר הביצוע של ההעברה.

אנחנו נשלח לך אישור על ביצוע העברה לכתובת הדואר האלקטרוני שמילאת במהלך תהליך התשלום ותוך 3-5 ימי עסקים מביצוע העסקה. יחד עם זאת, על מנת לוודא שהדו"ח שולם כנדרש, על אחריותך ליצור קשר עם הרשות ולוודא שהחוב נפרע. זיכרו – השירות שלנו הוא ביצוע הוראת התשלום שהתבקשנו לבצע בשמך בלבד. בשום שלב אין אנו יוצרים קשר עם הרשויות או חברות ההשכרה ומוודאים שהחוב שולם.

אנא צור קשר עם שירות הלקוחות בדואר אלקטרוני support@payticket.co.il או בטלפון 0526916850

במידה וחסרים פרטים או מכל סיבה אחרת שאינה מאפשרת את ביצוע התשלום, העסקה תבוטל וכרטיסך יזוכה במלוא סכום העסקה.

אנא פנה ישירות לשירות הלקוחות בדואר אלקטרוני support@payticket.co.il ואנו נדאג לשלוח אליך אישור על ביצוע ההעברה בהקדם.

הגנה על פרטיות הלקוח ושמירה על המידע האישי שלו הינה בעלת חשיבות עליונה עבורנו. אנו פועלים בהתאם למדיניות ונהלים מחמירים המסדירים את ההגנה על המידע שלך והשימוש בו. אנו משתמשים בטכנולוגיות חדישות ביותר, ושומרים על תקני אבטחה מחמירים על מנת להבטיח שהמידע האישי שלך מוגן מפני גופים בלתי מורשים. למידע נוסף בדבר אבטחת המידע באתר אנא קראו את מדיניות הפרטיות.

פרטי האשראי אינם גלויים ואינם נשמרים על ידי החברה ומועברים ישירות לידי חברת האשראי המספקת את שירותי סליקת האשראי.